1. Haberler
  2. Gündem
  3. Başkan Çırpanoğlu Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

Başkan Çırpanoğlu Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

featured
baskan-cirpanoglu-ogrencilerin-karne-sevincini-paylasti.jpg
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Karne dağıtım programına İlçe Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katılım sağladı. Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Başkan Çırpanoğlu ve protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Çırpanoğlu, onların karne sevincini paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Program kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi.

Başkan Çırpanoğlu: “Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum.” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Çırpanoğlu Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Edin