1. Haberler
  2. Gündem
  3. Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı

Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı

featured
baskan-altay-konyalilarin-su-sikintisi-yasamamasi-icin-135-noktada-su-temin-calismasi-baslattiklarini-acikladi.jpg
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, 2026 yılı su temin çalışmaları kapsamında şehir genelinde büyük bir altyapı çalışması yürütüyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, iklim değişikliği ve kuraklık riskine karşı önceden tedbir aldıklarını, Konyalıların su sıkıntısı yaşamaması için şehir merkezi ve 28 ilçede 135 sondaj çalışması planladıklarını, bunlardan 37’sinin tamamlandığını söyledi. 


Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, kesintisiz su hizmeti için merkez ve 28 ilçede su temin yatırımlarını aralıksız sürdürüyor.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2026 yılı yatırım programı doğrultusunda 135 noktada sondaj çalışması planlayarak bahar aylarıyla birlikte çalışmaları yoğunlaştırdığını belirtti. Şu anda 37 noktada kuyu açım işleminin tamamlandığını ifade eden Başkan Altay, “19 ilçede, 47 farklı noktada çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Merkez ve 28 ilçenin tamamında yürüttüğümüz yatırımlarla su azlığı yaşayan yerleşim yerlerinin kesintisiz içme suyuna kavuşturulması için yoğun bir gayret içerisindeyiz” dedi.

KOSKİ’DEN ŞEHİR GENELİNDE YOĞUN ÇALIŞMA

Konya’nın merkez ve 28 ilçesinin tamamında sürdürülen çalışmalarla özellikle su azlığı ve susuzluk sorunu yaşayan mahallelerde yeni içme suyu kaynakları oluşturduklarını vurgulayan Başkan Altay, “Açılan yeni kuyularla birlikte mevcut içme suyu altyapısının güçlendirilmesi ve hemşehrilerimizin kesintisiz suya erişiminin sağlanması ilk önceliğimiz. İklim değişikliği ve kuraklık riskine karşı önceden tedbir alarak yatırımlarını sürdüren Konya KOSKİ Genel Müdürlüğü’müz, yeni sondaj ve kuyu açım çalışmalarıyla yer altı su kaynaklarını kontrollü şekilde hizmete kazandırıyor. Su temin çalışmaları sayesinde özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su yetersizliklerinin önüne geçmeyi amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Edin